Follow | Dashboard


Hey,welcome to Ayap's blog . Im taken . hihi

Entry | Owner | Board


1 year anniversary . i'm happy :*
you know what ? today is our 1 YEAR ANNIVERSARY . thanks god . setahun tu rasa macam sekejap gila . bila dekat dengan dia , mesti rasa tenang , rindu , happy and banyak lagi . I had so much fun today with him . Thank you hubby .i appreciate it :'* tak sangka aku dapat jumpa lelaki yang setia and awesome macam dia . kalau lah aku tak pernah kenal ayap , aku takkan rasa happy ada dia kat sisi aku sepanjang masa . aku paling suka jumpa dia . boleh manja-manja . dia dah laa comel . lagi lagi bila dia merajuk . haha suka sangat merajuk bila jumpa . kalau boleh , tiap tiap hari nak jumpa . tiap tiap hari nak ada kat sisi dia . tiap tiap hari nak tengok muka dia . seriously , aku tak pernah muak . tak pernah dan tak akan . i hope so . sepanjang aku dengan dia , banyak dugaan yang kitorang dapat . tapi kitorang tetap bersama tak kira susah atau senang . sayangggggg dia . hehe guest what ? ILOVEYOUSOFUCKINGDAMNMUCH Muhd Aqmar Asyraf Bin Omar he is the sexiest , smartest , strongest , cutest , hotest , most incredible boyfriend in the world and anyone who disagrees is delusional . he is my world and my everything . siapa berani rampas Ayap dari aku ?!!! you think flirting with my husband is cute ?! Wait until you see how cute it is when i punch you in you stupid looking face, Bitch !

hari ni puasa . dapat berbuka ngan dia . daripada dua tiga hari lepas kot tak jumpa . lama tu . haha . rasa rindu gila . akhirnya hari ni dapat jugak jumpa . hilang rindu . hehe i had so much fun today iftar with him . bukan selalu dapat makan ngan dia okay . last aku makan ngan dia sebelum hari ni , tahu lepas kot tak silap lamaa . hehe sumpah best gila dapat iftar ngan dia hari ni :* rasa macam nak lagi :*

Older post / Newer post