Follow | Dashboard


Hey,welcome to Ayap's blog . Im taken . hihi

Entry | Owner | Board


nak macam dulu balik :'(
semalam aku ngan mama  , along , pergi melawat opah kat Hospital Putrajaya dalam pukul 8.15 malam time tu . aku kena tunggu bawah sebab dua orang je yang boleh naik pergi kat ward . lagi pun time tu dah habis masa melawat . along ngan mama naik laa . diorang naik pun sebab nak hantar barang je . sebab tu guard tu bagi naik . tapi aku kena tunggu bawah sorang-sorang . memang aku suka tunggu sorang-sorang ni sebenarnya -.- dah laa takde siapa teman . pastu bosan . aku duduk laa kat luar sebab kat dalam sejuk . tak pasal-pasal aku mati kesejukan sebab duduk dalam tu . sumpah bosan gila . layan je laa twitter . takde laa bosan sangat time tu . dah setengah jam aku duduk kat luar layan twitter , tapi mama ngan along tak turun lagi . aik lamanya ! hantar barang ke buat barang ni -.- aku tunggu laa lama lagi sampai pukul 9 malam . terasa panas pulak duduk luar ni . aku masuk dalam cari kerusi . nasib baik ada kerusi kosong . aku duduk laa situ . mula-mula aku layan twitter dulu tapi dah lama lepas tu , agak bosan laa jugak . aku bukak laa whatsapp dia yang dulu punya masa nombor telefon lama dia . best gila baca whatsapp dia . tak rasa bosan langsung . bila baca whatsapp yang dia hantar tu , rasa nak senyum ada , rasa nak gelak ada , rasa nak nangis ada . haha sumpah best :D
*tulisan biru dia , tulisan merah aku

ayap capang kan ? :D 
 haha ha'ah *gelak*
gelak pulak dia ... mesti tak handsome kan ayap tadi ... patut laa tak ada orang nak
ehh , memang laa takde orang nak sebab sayang fika sorang yang punya ^_^
haha yela . sayang , tadi kan nurse kat hospital cantik ... haha tapi ada orang lawa dari dia
siapa suruh usha nurse tu hah ! *marah*
haha dah dia enjet , ayap terpandang . hehe bukan ayap nak pun nurse tu errr ... fika yang terakhir dalam hidup ayap :*
haha yer lah sayang . love you :*
i love you more !!!


hehe sayangggg ayap :* suka gila baca whatsapp dia yang dulu . panjang-panjang je ayat dia . and mesti ada je topik dia nak cakap :) tapi sekarang ? hurmmmm :'( balas pun pendek-pendek je . selalunya mesti balas hehe :'* and start laa tak tau nak cakap apa . hmm nak macam dulu balik :'( benda dah lepas takkan laa nak ulang balik kan :'( hmm takpe laa . aku tak kisah pun :'(

Older post / Newer post