Follow | Dashboard


Hey,welcome to Ayap's blog . Im taken . hihi

Entry | Owner | Board


Teddy bear ^^

12.11.2012 , birthday aku yang ke 13 . date ni lah date yang paling aku suka . dia buat surprise untuk aku . terharunya laa . tapi aku tak boleh terime bila dia wish lambat birthday aku . aku harap sangat dia orang pertama yang wish . tapi ..... erm benda dah lepas nak buat acaner kan . aku tak kisah pu
n . yang penting dia wish jugak walaupon lambat 20 minit . dia bagi aku teddy bear time ni kat taman . so sweet laa . comel gila teddy yang dia bagitu . eii geramnyaaaaa . teddy tu , hadiah paling bermakna yang aku pernah dapat dalam hidup aku . semalam otp ngan dia lama gila . kitorang ada cakap2 pasal bear time tu .
*tulisan merah aku , tulisan biru dia

"untung laa sayang dah ada bear , peluk tiap2 malam . ayap sayang dah tak peluk dah kan" *suara mintak simpati*
"jeles ker sayang ?"
"yer lah . dulu sayang asyik peluk ayap time tidur . sekarang bear jer laa sayang peluk"
"Alolo , bear tu sayang laa"
"hehe yer laa tu"
"betul laa" *suara comel*

then dia gelak-gelak . comel jer bila dia cakap macam tu :')

Older post / Newer post